發新話題 Report thanks

郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長

郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片2
郭羨妮前晚為台慶綵排時,拿喺中國扇起舞。
沉寂一時的郭羨妮,日前在台慶頒獎禮上穿上中門大開的性感晚裝,艷絕全場成焦點。昨日又有報道指她電爆「通菜街林郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片3」,她表示男方是單身漢,大讚他說:「佢個樣似梁朝偉,把聲似張國榮。」
郭羨妮去年因為搭上有婦之夫陶大宇要避走加國過冷河,她表示仍很想拍拖,但堅稱要搵圈外人,昨日有報道指她約會「通菜街大少林郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片4」,電爆對方,又同車返香閨。郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片5
曾傳緋聞的馬德鐘(左)和郭羨妮昨日在台慶拜神時,甚為避忌。

肯定非第三者昨日郭羨妮在將軍澳電視廣播城出席《萬千星輝賀台慶》拜神時解釋說:「係普通朋友,朋友約食飯,已經識咗幾年,係女性朋友介紹,佢哋已經結晒婚,所以介紹畀我。我已經問過佢冇女朋友,佢身邊朋友我都識,已經起晒底。」男性友人被指是通菜街林郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片6,郭羨妮即刻解畫說:「唔似,佢個樣似梁朝偉,把聲似張國榮,係真㗎,我哋有一齊去唱K ,不過唔好叫佢通菜街,好肉酸。」莫非是山頂梁朝偉,她笑說:「咁佢又冇咁有錢,尖沙嘴喇。」郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片7
郭羨妮表示頒獎禮當晚已知影阿姐時會拍到其胸部,令她十分尷尬。資料圖片

穿性感裝尷尬雖然頒獎禮無緣嗱獎,郭羨妮深明搶鏡之道,一身中空性感晚裝,令全場嘩然,日前在台慶頒獎禮坐在汪明荃後面,而鏡頭又不時對準阿姐,故其透視胸常在鏡頭前出現。郭羨妮前晚在電視城綵排時說:「我現場睇電視都知,所以有時用手遮吓又拍吓手,避得都避,好尷尬嘅。」
對於無線近期將緋聞男女藝員擺上枱宣傳,令沒有緋聞的楊怡未成話題人物,她即笑指曾經與吳卓羲傳過緋聞,於是她飛撲埋吳卓羲身邊,十分搞笑。
採訪:胡比、楊潔雯
攝影:陳俊強
郭羨妮暗示感情有著落
19/11/2008
郭羨妮(Sonija )、湯盈盈、曾志偉等昨日與數十位藝員出席《萬千星輝賀台慶》拜神活動,Sonija 被雜誌指與「通菜街林郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片10」密會吃飯,她說:「我郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片11郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片12好多年,只係普通食郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片8飯,不過都想拍拖郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片13。(圈外人郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片14晒心水?)OK 郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片15!(有冇機會發展?)唔好畀壓力啦!有都變冇呀。」問對方是否真的似林郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片16,她笑謂:「似梁朝偉多郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片17,把聲似張國榮,我唔要通菜街呀!尖沙咀Tony 啦!」此外,湯盈盈被問到緋聞男友錢嘉樂與李珊珊翻撻一事時說:「係咩?佢郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片18復合就真係恭喜晒!」曾志偉則表示難以置信:「佢郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片19冇可能復合,(話有拖手?)拖狗呀!嘉樂仔除郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片20屋企幾隻貓,都冇同其他異性一齊。」

郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片9
湯盈盈對錢嘉樂的「復合」傳聞一笑置之。
郭羨妮帶尖沙咀Tony 見家長
19/11/2008

昨日郭羨妮(Sonija )出席《萬千星輝賀台慶》拜神活動,有雜誌指她約會「通菜街林」,她坦言只是朋友間的普通飯局,與對方相識多年,母親亦見過對方,但她肯定男方沒有女友。問她是否想拍拖,她說:「我都想,但係冇時間!(有冇機會發展?)唔敢講,唔好畀壓力啦!唔係有都變冇。」她又認為友人與林不似樣:「佢似梁朝偉多,把聲又似張國榮,尖沙咀Tony 啦!」談到頒獎禮當晚鏡頭經常特寫其「巨乳」,她表示直播時已知道,故經常拍手遮掩。
至於有傳錢嘉樂與李珊珊翻撻,嘉樂的緋聞女友湯盈盈說:「佢復合就真係恭喜晒!」不過曾志偉則肯定沒可能,說到有指二人拖手,他說:「拖狗呀!嘉樂依家係事業型,除屋企幾隻貓,佢都冇同其他異性一齊。」
郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片21郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片22郭羨妮戀尖嘴偉仔暗示感情有著落帶尖沙咀Tony 見家長圖片1
郭羨妮表示頒獎禮當晚要狂拍手,避免巨乳成焦點。
如果您喜歡這篇文章,請按「讚」或分享給您的朋友,以示鼓勵。

thanks